Hoe haal je meer omzet uit België in 1, 2, 3?
Audits
Hoe werkt het precies?
1. Kennismakingsgesprek
We horen graag welke exact jouw doelgroepen zijn en welke doelen je voor ogen hebt in België.
2.
Input
Website, e-mails, advertenties, socials,… Bezorg ons alles wat belangrijk is voor jouw Belgische communicatie.
3.
Wij gaan aan de slag
Onze specialisten gaan grondig op zoek naar alle obstakels en fouten die Belgisch succes in de weg staan
4.
Uitgebreid verslag
Je ontvangt concrete feedback, duiding van al je werkpunten, samen met de mate van urgentie per werkpunt.
Met als resultaat:
Jij kan meteen de nodige aanpassingen doen, zodat jouw marketingflow ook succesvol werkt in België.
Kanalen die het vaakst worden opgenomen in een audit:
website, sales e-mails, nieuwsbrieven, marketing automation, Google Ads, salesdocumenten, Social Ads
Concreet voorbeeld uit een audit
Wat zie je op deze afbeelding?
- Een fragment uit de analyse van een homepagina
- Uitgeschreven feedback met concrete verbetertips
- Kleurcode die de urgentie van de feedback weergeeft
- Elke feedback wordt gekoppeld aan een letter van DATE, het model waarmee wij onze analyses uitvoeren. Dankzij dit model weet je meteen waar in je flow je moet ingrijpen
Landal
“De reflectie op onze marketingstrategie en de scan van onze webcontent hebben bruikbare inzichten opgeleverd voor onze marktbewerking in België”.
– Marion Steenbergen,
Marketing manager Belgische markt,
Landal Greenparks
Buro Scanbrit
“In een workshop van Eric hebben we grondig gekeken naar alle aspecten waarop we van meerwaarde willen zijn. Zijn concrete tips en handvatten hebben ons enorm geholpen!”
– Sander Geleenst
Marketing Manager
Buro Scanbrit
E-luscious
“Wat ons betreft zijn de workshops van VraaghetdeBelg een must voor elke ondernemer die vanuit het buitenland in België succesvol wil zijn.
– Jacco Oosterhof
Business Development
E-luscious
Heb je een specifieke vraag over België?
Aarzel niet en Vraaghetdebelg!
Wij beantwoorden jouw vraag met veel plezier binnen de 48 uur.