Programma

In deze workshop komen verschillende topics aan bod die die je helpen om beter te adverteren in België.

Aan de hand van jouw vragen en business-situatie focussen we op enkele van onderstaande items in de opgegeven tijdspanne:

  • Cultuurverschillen tussen NL en BE aan de hand van de 6 culturele dimensies
  • Hoe de Belg, de Vlaming en de Waal zicht als consument gedraagt en hoe daarop in te spelen
  • Do’s en dont’s van (digitaal) adverteren in België
  • Een overzicht van het medialandschap in België
  • Voorbeelden uit cases Landal, Frankwatching.com en Stella Fietsen
  • Toegang tot ‘De Belg’ community waarbij peer 2 peer advies gegeven wordt
Marktbegeleiding voor Nederlandse bedrijven naar België

Aan jouw de keuze ...

We bieden deze workshop aan in 3 verschillende vormen. 

1. Open in een gevarieerde groep

Je schrijft je gewoon in en komt terecht in een groepje van verschillende deelnemers uit verschillende sectoren.

Samen ontdekken jullie frisse inzichten over de Belgische consument. Krijg ook toegang tot de community. En breidt je netwerk eenvoudig uit. 

Startdata:
Prijs: €175,-

Ja, dit wil ik

2. Digitaal op je eigen tempo

In 4 stappen leer je hoe je de Belgische markt beter aanpakt. Jij krijgt toegang tot een vierdelige lessenreeks. Zodat je op eigen tempo nieuwe inzichten krijgt.

Daarbij krijg je ook een uniek framework voor je Belgische communicatie. 

Startdata: dat kies jij zelf
Prijs: € 95,- 

Ja, dit wil ik

3. Live in een online klaslokaal

Gedurende 2 uur volg je deze interactieve workshop en krijg je de kans om jouw vragen te stellen aan de coach. Na jouw inschrijving krijg je een unieke deelname link. Zo kan je lekker van thuis uit meedoen met deze workshop.

Deze workshop is bedoeld voor een groep collega’s uit hetzelfde bedrijf. Zodat we 1-op-1 jouw business potentieel onder de loep nemen.

Startdata: In onderling overleg
Prijs: €195,-

Ja, dit wil ik

Jouw docent

Eric Lippens: ‘Meest Nederlandse Belg’

Eric Lippens heeft vele jaren ervaring als marketeer en manager in België en Nederland. Met jaren ervaring en bewezen trackrecord zorgt hij dat jij de Belgische consument beter begrijpt en dus beter zal adverteren  in België.

Eric kan je als ‘Meest Nederlandse Belg’ het beste advies geven voor je website, strategie of communicatie.  Hij focust altijd op de meest efficiënte zaken voor jouw business in België en wil samen met jou een sterk merk uitbouwen bij jouw zuiderburen.

Merken die reeds vertrouwen gaven aan de Belg zijn o.a. Center Parcs, Stella Fietsen, RTB House, FrankWatching, Landal en vele anderen…

Deze bedrijven gingen jou voor

Dankzij Eric zijn inzichten konden we tijdens de workshop enkele fouten gelijk corrigeren en hiermee liet Eric meteen zijn meerwaarde zien. Daarnaast veel handvaten gekregen waarmee we de komende tijd onze aanpak in België kunnen verbeteren. Wat ons betreft is deze workshop een must voor elke ondernemer die vanuit het buitenland in België succesvol wil zijn.

Jacco Oosterhof, Business Development Director 

Eric is een enthousiaste en energieke trainer die je meeneemt in de onbekende Belgische denk- en handelswijze. Een bijzonder plezierige, leerzame training! Veel concrete informatie waar je direct mee aan de slag wil. En aardig wat ‘Aha’ momentjes oplevert! Voor ondernemers die meer willen weten over het (uit) bouwen van een goede Belgische relatie is de training een aanrader.

Jeroen Snip, Zaakvoerder 

In de workshop van Eric hebben we grondig gekeken naar alle aspecten waarop we van meerwaarde willen zijn voor onze Vlaamse lezers en deelnemers van onze trainingen. Niet alleen zijn kritische blik, maar ook zijn concrete tips en handvatten hebben ons enorm geholpen om die meerwaarde nog verder te versterken.

Eline Tulleneer, Productmanager 

Schrijf je in