EXTRA EDITIE
Workshop
OP DATE MET DE BELG
Kom eindelijk te weten hoe je meer omzet haalt uit België d.m.v. doelgerichte aanpassingen aan je marketingstrategie tijdens de open workshop op 28 maart in Utrecht.
Opgelet: de plaatsen zijn beperkt!
✅ Waarom is de Belgische consument zo wantrouwig
✅ Tips om het vertrouwen van de Belg te winnen
✅ Welke advertenties slaan aan en welke niet
✅ Hoe vergroot je je digitale zichtbaarheid
De do’s en don’ts van online communicatie in België.
Welk verhaaltje moet je vertellen voor een Belg klikt op “Afrekenen”?
De culturele verschillen tussen Belgen en Nederlanders en hoe ga je hiermee om in marketing en e-commerce.
Concrete voorbeelden hoe content aanpassingen voor een hemelsbreed verschil zorgen in België.
Tal van succesvolle cases van o.a. EuroParcs, Texel, Lootjetrekken.nl, BoerenBed, Xenos (e-commerce), Werk aan de muur (e-commerce), etc.
“De reflectie op onze marketingstrategie en de scan van onze webcontent hebben bruikbare inzichten opgeleverd voor onze marktbewerking in België.”
– Marion Steenbergen,
Marketing Manager Belgische markt, Landal Greenparks
Datum: donderdag 28 maart 2024
Uur: 10u00 – 16u00
Locatie: Utrecht (exacte locatie volgt)
Prijs: €350 p.p. (lunch inbegrepen)